tisdag 5 maj 2009

Idétorka och bloggtips

Ingen inspirerande matlagning pågår, jag får knappt ihop något av vad som finns i kylen. Inte händer det något på trädgårdsfronten heller, det regnar, ogräset växer och jag stannar inne. Skulle väl inte kalla det vårdeppighet, men inte är det så kul heller. Funderar på en massa, men kommer inte fram till något. Förmodligen har jag mest lyxproblem. Men kanske ändå att den där kokboken ska skrivas...?

Nähäpp, det var ju inte mycket att skriva ett inlägg om. Men för att ni inte ska känna att ni surfade hit förgäves, så rekommenderar jag att ni klickar er vidare till den fantastiska bloggen Innan du fanns. Jag har ingen egen erfarenhet av IVF och allt vad det innebär, men blir klokare och mer ödmjuk av att läsa om det här parets resa. Läs den från början, och du kommer att bli fast, jag lovar. Fantastiskt underhållande och gripande!

Inga kommentarer: