fredag 16 maj 2008

Duktiga Annica

Jag läser min "lilla" presentationstext här till höger, och slås av att den är ganska... präktig? Dessutom finns det en hel rad inlägg i mitt huvud som jag inte har skrivit, pga att de skulle låta ganska präktiga. Sån vill man ju inte vara, liksom. Men sedan kom jag fram till, att när det gäller mat, så är jag faktiskt rätt präktig, och tycker egentligen inte att det borde vara något att skämmas över. Jag äter väldigt nyttig mat, har inte svårt alls att gå rakt förbi plockgodishyllorna i affären eller tacka nej till kaffebröd på fikarasten på jobbet. Däremot finns det många områden där jag inte är ett dugg präktig, städning och motion är ett par exempel. Men eftersom den här bloggen inte handlar om varken städning eller motion, så verkar jag kanske "duktigare" än vad jag är?

Jaja, ville bara klargöra det, innan jag spinner loss om förträffligheten hos avocado, citron, spenat, nötter, frön, ekologiskt....

Inga kommentarer: