onsdag 8 oktober 2008

Bal på lördag!

Idag var det husvisning IGEN! Jag och grabbarna (maken befinner sig utrikes) tog en utflykt till pizzerian (!) under tiden. Mäkta smart att trycka i sig en pizza när man ska trycka sig i en balklänning på lördag, men ok. Det ska nog gå ändå.

Klänningen ska jag hämta imorgon, den är svart med lite broderier upptill, och smala axelband. Supersnygg, nästan så att jag måste modeblogga lite efter helgen. Dagens outfit, liksom ;-). En fin svart sjal har jag, väska får jag låna av en snäll kollega, skor ska jag titta lite efter imorgon eftermiddag, är inte riktigt nöjd med de jag har. Hatten är fixad, och jag hade tänkt gå till frissan och fixa håret, men nu har jag bestämt mig för att fluffa till mina lockar och fästa ihop dem med ett snyggt spänne i nacken. Spännet är ännu inte inköpt, det står också på listan till imorgon. Samt läppenna och allehanda skoskavsförhindrande plåster och inlägg... Maken har det enklare, han behövde bara damma av fracken sedan vårt bröllop för sju år sedan (och gå ner några kilo så att byxorna gick att knäppa). Vi kommer att vara toksnygga!

3 kommentarer:

krusmynta sa...

Yes, det kommer ni och vi kommer att förvänta oss en (minst en) bild efter helgen. Och vi accepterar inte ett nej ;)

~ Kaffemoster ~ sa...

Det låter verkligen som ni blir jättesnygga, vi förvätar oss bilder efter helgen...

Kramis

Anonym sa...

Jag vill definitivt ha en modevisning av er båda på söndag!
Frackar och klänningar brukar hänga på fuktiga ställen i garderoben eftersom de konsekvent krymper ;)
Ses snart.