torsdag 9 oktober 2008

Förhandstitt...

De här skorna ska jag ha på lördag. Inte världens balflådigaste kanske, men det beror på att jag a) inte kan ha för höga klackar, då blir klänningen för kort; b) jag hittade inte några superflashiga skor under min något stressade shoppingrunda; c) min eländiga hallux valgus-högerfot tillåter inte vad som helst, även om Scholls avlastningsskumgummigrejer har gett mig en hel del sko-hopp tillbaka; samt d) de här skorna var riktigt riktigt sköna, och jag kommer att kunna använda dem hur mycket som helst senare!

(Bilden är lånad från www.marcshoes.de)



Klänningen är den här, fast svart. Ärligt talat, fast det låter väldigt märkligt, så tycker jag att den är snyggare på mig, kjolen hänger snyggare, men det beror väl på att jag inte står och putar ut med ena höften sådär kanske...

(Bilden är lånad från www.steviesgowns.co.uk)

Lägg till sjal, rosa väska, en massa smink, och en lustig hatt, så har ni min kostymering på lördag! (Jodå, jag ska se till att bli fotograferad...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hatten kommer att vara pricken över i!!
Riktigt snygga skor och klännig. Ha det så skönt på tåget!