onsdag 22 oktober 2008

Kul läsning

Min man säger ibland till mig att jag borde skriva en kokbok. "Lägg av" säger jag då, och tänker att det kan jag ju inte, det är ju så många andra som gör eller skulle göra det mycket bättre. Men vissa dagar tänker jag att det där att låta bli på grund av att andra gör det bättre, det är ju en ganska tafflig ursäkt egentligen. Camilla Läckberg skriver ju deckare, t ex. (Och kokbok också...). Det här är fantastiskt roligt. Hoppas att Denise Rudberg står på tur.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Min plan är att starta ett förlag tillsammans med en kompis. Du kan bli vår första kund!
Absolut att du ska skriva en bok.

Annica sa...

etta: åh, vad bra! Ni fixar förlaget, jag fixar boken. Jag är med ;-)!

Anonym sa...

Jag kan vara provsmakare....

Annica sa...

lilla gubben, det är du väl redan ;-)?