lördag 31 januari 2009

Inget särskilt alls...

Ojoj, här var det inte uppdaterat på ett tag. Det har inte funnits något att skriva om, och dessutom har det varit halvsjuka barn och lite annat som har tagit på krafterna. Egentligen har jag inget att skriva om idag heller, tänkte bara att det skulle bli lite omväxling för den som har tröttnat på att titta på chokladtårta ;-).

Ikväll sitter jag och bloggar med en konstant pratande 3,5-åring i knät. Han kan inte sova, nämligen, efter att ha sovit hela vägen hem från kompisarna vi hälsade på idag. Såklart. Kanske skulle vi ta och beställa lite gardiner och stolsöverdrag till köket?

Idag har vi ätit falukorv till middag. Inget att blogga om direkt. Jo, jag kan ju förresten tipsa om att Scans Jägarfalukorv är godare än deras vanliga falukorv. Imorgon ska jag laga lax. Då kanske det dyker upp något recept!

Häpp, nu ska jag och lillpojken surfa vidare till Jotex och Bemz.

Inga kommentarer: